La Biblioteca Pública de Cas Serres acull un taller de poesia amb Ben Clark

REDACCIÓ EIVISSA, 28.03.2018. La Biblioteca Pública Insular, depenent del Consell d'Eivissa i
ubicada a l'Edifici de Cas Serres, organitza un taller teòric i pràctic de poesia que estarà
impartit pel poeta eivissenc Ben Clark.

El taller té una durada de vuit hores i s’impartirà la tarda del divendres 13 d’abril -entre les 16.30 i les 20.30 hores- i el matí del dissabte 14 d’abril -entre les 10 i les 14 hores-.

En aquestes dues sessions, Clark realitzarà una introducció a la creació, l’arquitectura i la imatge poètica, farà una breu introducció al haiku i es detindrà en la poesia escrita per dones i en la poesia a les Illes Balears. Finalment, realitzarà un taller de “sobruts” de Manel Marí, una forma de composició poètica inventada pel tristament desaparegut poeta eivissenc en el qual, utilitzant la mètrica del sonet, es trasllada la rima a l’interior del vers.

Ben Clark és probablement un dels poetes joves en llengua castellana més destacats i rellevants del panorama literari del conjunt de l’Estat. Ha guanyat el Premi Loewe -un dels més prestigiosos en poesia- pel seu últim poemari ‘La policía celeste’, i ha publicat altres títols imprescindibles com ‘La Fiera’, ‘Los últimos perros de Shackelton’, ‘Mantener la cadena de frío’ o ‘Los hijos de los hijos de la ira’ (Premi Hiperión l’any 2006).

Aquest taller és gratuït i de places limitades. Els interessats poden inscriure’s escrivint a biblioteca@conselldeivissa.es o cridant al telèfon de l’Edifici Polivalent de Cas Serres: 971 39 08 87

 

 


	

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *