Les festes d’enguany volen ampliar el ventall escènic i incloure un espectacle artístic dia 18 de gener i una nit d’humor dia 26 de gener. Fins aproximadament el 21 de novembre les empreses poden presentar ofertes per dur a terme aquest dos espectacles. Participació Ciutadana vol incloure al programa de festes arts escèniques (teatre, dansa, circ) i l’humor (monòlegs, imitacions, paròdies, esquetxos)
L’Ajuntament de Palma obre aquesta setmana la convocatòria perquè les empreses que ho desitgin comencin a presentar projectes per dur a terme dos espectacles que s’integraran al programa de festes de Sant Sebastià 2018. Es tracta, en concret, d’un espectacle multiescènic (teatre, dansa, circ, etc) que tindrà lloc dia 18 de gener a la plaça Major entre les 20 i les 22 hores i un espectacle d’humor (monòlegs, imitacions, paròdies, esquetxos, etc) que tindrà lloc dia 26 de gener a la plaça Major en la mateixa franja horària.
Amb aquests dos espectacles des de l’àrea de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial es pretén aprofitar la infraestructura ja muntada per la Revetla de Sant Sebastià per programar altres espectacles i obrir així les festes a les arts escèniques i a l’humor al carrer.
Les empreses interessades poden consultar les bases d’ambdues convocatòries i els terminis per presentar les ofertes al portal de Participació Ciutadana de la pàgina web de l’Ajuntament de Palma:
Fins aproximadament el 21 de novembre es poden presentar ofertes a l’àrea de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial.