Premis Hispania Nostra de Patrimoni

CONVOCA:  Associació Hispania Nostra i Fundació Banco Santander

TERMINI : 31 de març de 2016

DESCRIPCIÓ: l’Associació Hispania Nostra neix al 1976 i es dedica a fomentar i impulsar la conservació i coneixement del Patrimoni cultural i natural. Els Premis Hispania Nostra aniran destinats a bones pràctiques que siguin iniciatives o projectes, ben documentats, que aportin idees, innovació,  solucions i a la vegada impulsin la creació de nous projectes. Es dividiran en les següents categories.

 *intervenció en el territori o paisatge: per a projectes de restauració o conservació del Patrimoni, d’acord amb la legislació europea.

*conservació del Patrimoni com a factor de desenvolupament econòmic i social:  intervencions al Patrimoni que hagin preservat els seus valors patrimonials i a la vegada hagin produït un impacte social i econòmic a una comunitat.

*senyalització del Patrimoni: projectes que demostrin la importància d’una bona senyalització per al coneixement i respecte del Patrimoni Cultural i Natural.

El projecte premiat de cada categoria rebrà una distinció consistent en una placa de bronze i un diploma.

OBJECTE I FINALITAT:  fomentar i premiar la realització de projectes que impulsin la conservació i reconeixement del Patrimoni Cultural i Natural.

DESTINATARIS: persones físiques i jurídiques amb projectes que promoguin el coneixement i conservació del Patrimoni de l’Estat Espanyol, el seu respecte i la seva accessibilitat.

MÉS INFORMACIÓ:  web