‘El Dia Més Curt – La Festa del Curtmetratge’

El 21 i 22 de desembre se celebrarà la 3a edició a Palma
Després del gran èxit de la passada edició, premi per la Coordinadora del Cortometraje Español per l’organització de la mostra més nombrosa amb 450 espectadors, MÈDIT [associació cultural] organitza la tercera edició d’EL DIA MÉS CURT – LA FESTA DEL CURTMETRATGE.
Entre les novetats d’aquest any, ampliam projeccions, projectant el 21 i 22 de desembre a Es Baluard  Museu d’Art Modern i Contemporani de Palma. Comptam amb més sessions per a tots els públics, un total de 7 sessions repartides entre els dies 21 i 22 de desembre.

 

Novament comptam amb la co-organització de la Catalunya Film Festivals i la distribuïdora Marvin&Wayne, però ampliam col·laboradors coml’ACIB (Associació de Cineastes de les Illes Balears) i el FIRE! – Mostra Internacional de Cinema Gai i Lesbià de Barcelona. També ampliam els patrocinadors amb la participación de la Mallorca Film Commission (Fundació Mallorca Turisme – Consell de Mallorca).

 

EL DIA MÉS CURT va néixer a França l’any 2011 per iniciativa de l’Agència del Curtmetratge Francès i en només dos anys es va convertir en un esdeveniment realment internacional amb la incorporació de Suïssa, Finlàndia, Dinamarca, República Txeca, Sèrbia, Croàcia, Àustria, Portugal, Holanda, Polònia, Canadà… i també Espanya. En l’actualitat, 17 països d’Europa ho celebren de forma coordinada, encara que es parla ja de mig centenar de països participants.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *