
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Dia de les Llibreries 2017
10/11/2017
Navegació d'Esdeveniment

El dia de les llibreries
Per setè any consecutiu, les llibreries de tota Espanya celebrem el DIA DE LES LLIBRERIES, una festa amb la qual volem recordar que un llibre és sempre una excel·lent adquisició i que el millor lloc per fer-la és, sens dubte, una llibreria. #diadelaslibrerias 2017
A Palma,
Les llibreries Embat, Llibreria Drac Màgic, Llibreria Lluna, Llibres Colom, Llibreria Baobab, Quart Creixent i Literanta us conviden a celebrar el #DiadelasLibrerias… amb diverses propostes per gaudir el 10 de novembre.
Vine a celebrar #DiadelasLibrerias el 10 de novembre a Llibres Colom amb un contacontes de La companyia Conte Contat, coneguda pels seus divertits muntatges. Explicaram la història d’en Patufet, un nen diminut que viu sorprenents aventures. L’activitat està programada per a les 18: 00h.
A la Llibreria LITERANTA a les 20.00 hores, ens visitarà l’escriptor Sergi Bellver per presentar-nos la seva última novel·la “Variaciones sobre Budapest” publicada per l’editorial La línia del horitzonte. L’acompanyarà en la presentació Marina P. de Cabo.
Una altra proposte a la llibreria Embat, a les 19h conferència “Introducció a la revolució russa i a la questió de les nacionalitats” per Antoni Marimom
La LLIBRERIA BAOBAB mos convida amb el taller per infants “Musicando cuentos” a les 17.30h
A la Llibreria Lluna tenim una conferència “Dones Comunistes” a les 20h el dia de les llibreries amb na Roser Amills.
Vols afegir algún esdeveniment/acte a l'agenda?
Formulari d'inscripció