Artxipèlag

Observatori de la Cultura de les Illes Balears
Mallorca - Menorca - Eivissa - Formentera

Carregant Esdeveniments

« All Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Ibiza Concerts. Festival Internacional de Música Clàsica a Eivissa

31/08/2018 - 02/09/2018

El claustre de l’Ajuntament d’Eivissa i el Palau de Congressos d’Eivissa, en Santa Eulalia, acullen el Festival Internacional de Música Clàssica Eivissa Concerts, dirigit per Linus Roth.

Roth estarà acompanyat per importants músics internacionals com José Gallardo, Marcelo Nisinman, Peiju Xu, Marko Ylönen o Winfried Holzenkamp.

El Festival Internacional de Música Clàssica Eivissa Concerts es desenvoluparà en tres cites diferents:

La primera, ‘Virtuós Stradivarius’, tindrà lloc el 31 d’agost a les 21 hores al pati interior del claustre de el Ajuntament d’Eivissa.’

La segona vetllada se celebrarà en el Palau de Congressos d’Eivissa l’1 de setembre a les 21 hores. En aquest espai sonarà ‘Música de cambra de Mozart, Mendelssohn i Brahms’.

Finalment, el festival torna al claustre de el Ajuntament de Vila el 2 de setembre a la mateixa hora amb una ‘Tango Night’.

La recaptació de les entrades anirà destinada a Mans Unides. El preu és de 20 euros per a adults i de 10 per a nens i les pots adquirir en l’oficina d’Eivissa Heute (Calle Sant Jaume, Santa Eulalia), Holidays Santa Eulalia i a l’Hotel Royal Plaza d’Eivissa.

Mostra els detalls

Inici:
31/08/2018
Finalització:
02/09/2018
Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

Consell d’Eivissa
Telèfon:
971 195 459
Correu electrònic:
promociocultural@conselldeivissa.es
Lloc web:
Visualitza el lloc web de Organitzador

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Vols afegir algún esdeveniment/acte a l'agenda?

Formulari d'inscripció

Destacats

Week of Esdeveniments