Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

“Mythologie” de Michel Beaucage

04/05/2018 - 30/05/2018

Navegació d'Esdeveniment

La Sala d’Es Polvorí d’Eivissa acollirà la primera exposició individual a Espanya del pintor canadenc Michel Beaucage.

Beaucage, nascut a Montréal en 1958, va completar un Mestratge en Belles Arts a la Universitat de Québec (Montréal) en 1990. Va continuar la seva formació amb un període de capacitació sobre gravat al carborúndum a l’Atelier Pasnic a París. Beaucage és un pintor gestual que alterna entre abstracció i figuració. Ha desenvolupat una tècnica original en la qual combina el paper d’arròs amb l’acrílic, per crear textura i infondre en el seu treball transparència i fragilitat.

Durant les últimes dues dècades, Michel Beaucage ha presentat el seu treball cada any en una exposició individual o grupal als Estats Units, Europa o Àsia. Va fer la seva primera incursió a la Xina durant la Biennal Internacional d’Art de Beijing en 2005. Des de llavors ha incorporat motius i tècniques d’inspiració oriental en el seu art.

Les seves obres formen part de més de quaranta prestigioses col·leccions públiques i privades, inclosa la col·lecció permanent de la Biennal Internacional d’Art de Beijing i el Museu d’Art Contemporani de Laurentides.

Posteriorment, l’exposició es traslladarà a la Sala de Can Bonico Art, a l’Hotel Ca’n Bonico de Ses Salines (Mallorca), on romandrà oberta del juny al setembre de 2018. Amdues exposicions estan organitzades i produïdes per l’equip de Finis Africae Edicions i Produccions

Inauguració día 4 de maig a les 20.00 hores

Mostra els detalls

Inici:
04/05/2018
Finalització:
30/05/2018
Categories d'Esdeveniment:
,

Organitzadors

Ajuntament d’Eivissa
Fundació Baleària
Finis Africae Edicions
Tracalics S.L.

Recinte

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Vols afegir algún esdeveniment/acte a l'agenda?

Formulari d'inscripció

Destacats