
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
“NOUS RELATS EN CULTURA A LES ILLES BALEARS Encontres sobre polítiques culturals en el marc del Pla de Cultura de les Illes Balears”
16/02/2018 -15:30 - 20:00
Navegació d'Esdeveniment

“NOUS RELATS EN CULTURA A LES ILLES BALEARS
Encontres sobre polítiques culturals en el marc del Pla de Cultura de les Illes Balears”
Jornada 2
Obrir les institucions a les comunitats ciutadanes
Divendres 16 de febrer
15.30 h Noves formes d’institucionalitat
Ponències i col.loqui amb Diana Canela i Jaron Rowan.
Moderat per Pere Perelló
17.30 h Taller i taula de treball: Governances compartides
Conduit per Diana Canela, Jaron Rowan i Pere Perelló
19.30 h Conclusions de la jornada
Participants:
Diana Canela “Sociòloga, especialitzada en la facilitació i processos grupals, treballa com Mediadora-Investigadora en Medialab-Prado desenvolupant la investigació “”La rebotiga de la Governança””.”
Pere Perelló Escriptor i poeta, ha escrit sobre cultura, llibres i política a publicacions com l’Espira, Caràcters, Tribuna Mallorca, 40putes o Ara Balears i co-editat, amb n’Alícia Beltran, l’antologia de joves dones poetes “Vint-i-una i una poetes per al segle vint-i-u” que publicà Capaltard.
Jaron Rowan Investigador i agitador cultural. Ha publicat diversos llibres entre els quals destaquen Cultura Libre de Estado, Emprendizajes en cultura, l’any 2010, La tragedia del copyright, publicat el 2013, o Memes: Inteligencia idiota, política rara y folclore digital, el 2015
Vols afegir algún esdeveniment/acte a l'agenda?
Formulari d'inscripció